Εργαζόμαστε για όλες τις επιστροφές χρημάτων σε λογαριασμούς πελατών, πριν παρέλθει το χρονικό περιθώριο 14 ημερών από την ημερομηνία εκδήλωσης της υπαναχώρησης. Η ομάδα μας δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση επιστροφής κάθε ποσού εξ αιτίας οφειλόμενης σε ενέργειες ή παραλείψεις τρίτων (προβλήματα στη διαδικασία των τραπεζικών συναλλαγών, μη δήλωση από καταναλωτή των στοιχείων του τραπεζικού του λογαριασμού κλπ.) Επίσης σε περίπτωση αγοράς προϊόντων με αντικαταβολή, η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται αποκλειστικά και μόνο μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.
Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το σχετικό αποδεικτικό συναλλαγής. (Απόδειξη λιανικής Πώλησης Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί (αφαίρεση προστατευτικής ζελατίνας) ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.
Ο πελάτης οφείλει να μας ενημερώσει σχετικά την απόφαση υπαναχώρησης από την σύμβαση εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων του. Η πιο καλή επιλογή είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω mail στην διεύθυνση [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2130469243